Wednesday, March 16, 2011

Terima Kasih Allah...

Apakah yang paling BESAR di dunia ini? N A F S U... itulah jawapannya. Wanita mempunyai 9 nafsu 1 akal, lelaki mempunyai 9 akal satu nafsu.

Begitulah wanita ini, banyak ujian yang mesti ditempuhi. Aku? masih lagi memohon supaya sentiasa ada kekuatan untuk menghadapi hidup ini.

Seringkali aku melakukan kesalahan, begitulah juga aku menyesalinya. Allahlah yang MAHA MELIHAT, MAHA MENGETAHUINYA.

Cinta Allah kepadaku sentiasa 100% dan tak akan lenyap. Aku cinta % ?. Kejamnya aku ini, jahatnya aku ini, selalu melupakan Allah. Sedangkan DIA sentiasa ada di sisi setiap masa, siang malam,yang menjaga tubuh ini. Namun...aku bagaimana? Kenapa tidak, kadang2 tidak punya cinta padanya. Malahan selalu melupakanNYA.

ALLAH masih lagi melindungi dosa-dosa yang telah aku lakukan, yang aku sembunyikan pada pandangan manusia. Namun TUHAN, maha mengetahuinya. Aku ini lemah YA ALLAH, Tak punya Kuasa, SekuatMU, yang tak bisa buat apa2 melainkan izinMU. Ya Allah, Ampunkanlah hambamu ini yang penuh dengan dosa. Aku ingin kembali kepada MU dengan sesuci - sucinya supaya ENGKAU menyayangiku.

THANK YOU.. ALHAMDULILLAH, YA ALLAH. Atas segala nikmat yang engkau limpahkan padaku. Bantulah, bimbinglah,insafkanlah, tunjukkanlah, kuatkanlah hati ini YA ALLAH. Aku ingin mencintaimu sepenuh jiwa ku. Sehingga cintaku tak akan pandang yang lain.

THANK YOU ALLAH, THAT ALL GOOD YOU GIVE ME. SUBHANALLAH...WALHAMDULILLAH WALAILAHAILLAHUWALLAHUAKBA.

17/03/2011