Monday, February 22, 2010

Hari observeku....

Esok adalah hari yang amat penting buat diriku, kerana aku akan diselia oleh pensyarah pembimbing bagi subjek minor. Subjek minorku adalah kemahiran hidup. Aku berharap sangat-sangat agar aku dapat mengawal kelas 4 Mahameru dengan baik. Ya Allah bantulah hambamu ini, kuatkanlah semangatku. Aku akan pastikan, aku dapat melontarkan suaraku dengan sepenuhnya kepada mereka pada esok hari.

Entah macamanalah pada esok hari ini, harap2 murid dapat mendengar kata-kataku pada esok hari. Aku berjanji dan berjuang dengan sepenuh  tenagaku agar dapat memberi pengajaran yang terbaik kepada murid-murid. Semoga murid-murid faham akan pengajaran dan pembelajaran pada esok hari.

Alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar. Syukur Alhamdulillah, mood murid-murid pada hari ini amat baik, mereka menunjukkan komitmen yang baik. Namun, aku mesti berusaha lebih lagi untuk memantapkan folio dan rpah ku. Aku akan buat yang terbaik buat diriku sendiri agar menjadi guru yang berkualiti.