Saturday, January 8, 2011

Selamat tinggal 2010

Salam semua....
Apa khabar anda semua, moga- moga sentiasa dalam keadaan sihat walafiat. Semoga sentiasa diberi kesihatan hendaknya.

Tahun 2010 telah kita tinggalkan. Banyak kenangan manis pahit yang telah dilalui. Semoga apa yang telah berlaku pada tahun tersebut dapat kita jadikan iktibar. 2010.. paling aku syukuri dan gembira kerana aku telah berjaya melaksanakan impian yang memang aku ingin laksanakan. Syukur akhirnya terlaksana juga akhirnya. Thanks Allah.

2010 juga, pertama kali aku posting, maka bermulalah episod dalam hidupku untuk berkerja sebagai seorang guru. Syukur Alhamdulillah, kerana akhirnya tercapai juga cita-citaku ini sejak dari kecil walaupun aku bukan belajar pendidikan semasa di universiti dahulu.

Kini, aku bedoa agar aku dapat menjalani hidup ini dengan sebaiknya. Doakan aku ya,, sahabat semua semoga kita semua sentiasa diberi kesempatan dalam hidup ini agar dapat memberi manfaat pada orang lain.