Sunday, January 30, 2011

bicara hati

Hmmm... lama dah tak jenguk blog ni. Sorrylah hujung minggu je dapat balik so time tu je lah dapat line internet... Apapun hari ini jari menari hari ini, membisikan kata hati sekadar bicara semata.
Apa nak tulis yee..datanglah wahai ilham dalam diriku. Sudah beku ke otak ni. Alahai... cepat, cepat, datanglah idea. Kalau tak kosong je nanti blog ni. Ok . ok. dah dapai idea ni.. nak tema apa yek.. Cinta ke, keluarga ke, Persahabatan ke, Pekerjaan ke.. apa?..Hmmmmm.... tentang iman mu macam mana boleh?...

Iman.. oh iman.. di mana kah engkau menghilang selama ini? Adakah kau benci pada diriku, lalu tak sudi mendekati diriku lagi. Atau aku telah menyakitkan hatimu lalu kau jauh meninggalkan diriku. Oh Iman.. Iman, kembalilah padaku. Aku resah tanpamu. Tolonglah aku iman. Aku tak kuasa menentang musuh - musuh yang datang menganggu ku. Aku tak kuat tanpamu iman. Iman... oh iman..di manakah kau berada.
Adakah kau tak menyayangi diriku lagi. Kembalilah padaku iman, Aku inging jadi seperti dahulu yang sentiasa bermesra denganmu. Siang malam memadu asmara denganmu, lantas melupakan kenikmatan yang lain. Hanya engkau ya Iman, yang dapat membantu diriku untuk menentang musuh - musuh yang datang padaku.
Adakah engkau dengar ya Iman. Kembalilah padaku ya Iman. Aku akan terus menunggumu wahai iman. Semoga engkau datang padaku.................................Insya Allah.